Off the road - Reisverslag uit Needles, Verenigde Staten van O.J. Oosterhoff - WaarBenJij.nu Off the road - Reisverslag uit Needles, Verenigde Staten van O.J. Oosterhoff - WaarBenJij.nu

Off the road

Blijf op de hoogte en volg O.J.

02 November 2016 | Verenigde Staten, Needles

Sitting on a highway with a broken van....., huiskamervraag. Welk liedje begint met deze tekst. Als je het weet speel dit liedje dan eens voor de aardigheid af middels you tube. Dan weet je direct wat een groot gedeelte van de tocht van vandaag door mijn hoofd speelde.
Voor het eerst deze vakantie klopte de planning niet helemaal. We proberen natuurlijk zo goed en kwaad als het kan, hoofdwegen te verwijden. Aardig gelukt tot nu toe.... vandaag was ons einddoel Needles, onder Las Vegas, waar nog een oud stukje route 66 te rijden valt. De weg erheen moest via het prachtige Nopah Range Wilderness Area. Volgens de folder waren dat kleine maar 'harde' wegen om te rijden. Helaas, we hebben reeds een klacht ingediend bij het reisbureau......, 26 km door de wildernis met onze zware machines. Gaar zijn we, ach, je leert er wel motor beheersing door.....

In combinatie met een stevig windje om 17.30 aangekomen in Needles, Cees zoekt een geschikt restaurantje op met goed bier om het stof weg te spoelen.
De tocht op zich was weer fantastisch, prachtige vergezichten en endless roads., wel lang. Op het laatst zat ik em nog goed te knijpen. Hier kan je nog honderden kilometers rijden zonder dat je een kip tegenkomt, laat staan een benzinestation. Op 45 km het gered. O, hoor ik je zeggen, genoeg toch? Niet hier, 45 km is een muizestapje..... betekend overigens ook dat we meer dan 365 km gereden hebben. Biertje wel verdiend denk ik!!
Oant Moarn zeggen wij!!

• 03 November 2016 - 04:16

Hypolitus:

Laat the amazing stroopwafels er alstublieft buiten......
    Thinking of you again!!!!!!

• 03 November 2016 - 04:32

O.J. Oosterhoff:

Ha, ha, bingo jongen! Goed hoor. Het is toch zo'n leuk liedje.....

• 03 November 2016 - 09:12

A:

Mannenhumor onder elkaar toch zeker......?...Oké, Oude Maasweg!

En, by the way, lekker bruin koppie heb je OJ

• 04 November 2016 - 11:45

Gertien:

Vooral je stem bij de filmpjes doet met goed. Fijn, hoor, deze dagelijkse mails. Liedje kwam niet tevoorschijn bij Spotify Premium. Terwijl er wel een melodietje in mijn hoofd zit!!