Grand Canyon day. - Reisverslag uit East Flagstaff, Verenigde Staten van O.J. Oosterhoff - WaarBenJij.nu Grand Canyon day. - Reisverslag uit East Flagstaff, Verenigde Staten van O.J. Oosterhoff - WaarBenJij.nu

Grand Canyon day.

Blijf op de hoogte en volg O.J.

26 Oktober 2016 | Verenigde Staten, East Flagstaff

Om 21.30 gingen de luikjes dicht gisteravond. Niet nadat we nog uitvoerend de problematiek van de vlb Ehv besproken hebben. Ach, als 2 doorgewinterde MC leden, is dat niet zo vreemd. By the way, MC niet verwarren met motor clubleden, in dit geval: medezeggenschap...
Vandaag staar er een druk programma te wachten; meer dan 230 mile op de motor met als hoogtepunt het bezoek aan de Grand Canyon. We eindigen in Page. Dat plaatsje bereiken we door langs de oostkant van de Canyons te rijden noordwaarts.
Stijn is vandaag jarig. Ik zal over een aantal uurtjes hem ff bellen middels whats-app. Als het goed is zit de fam dan te eten. Leuk om ze even te spreken en wellicht te zien.
Het is nu 06.15 en we gaan aan het inpakken. Om 0700 uur wordt het hier licht en gaan we rijden. Nee, er wordt vanmorgen niet hardgelopen, we hebben tijd te kort. Wellicht vanavond.

• 28 Oktober 2016 - 08:23

AM:

Prachtige foto's, wat zullen jullie genieten. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Stijn!

• 28 Oktober 2016 - 10:31

Do:

Dagje te laat maar van harte met dat jochie van je. Wauw wat een prachtige tijd heb jij zeg. Heerlijk voor jou/jullie. Ga nu foto's kijken. Liefs