The Eagleriders reached their final destination - Reisverslag uit Lairport, Verenigde Staten van O.J. Oosterhoff - WaarBenJij.nu The Eagleriders reached their final destination - Reisverslag uit Lairport, Verenigde Staten van O.J. Oosterhoff - WaarBenJij.nu

The Eagleriders reached their final destination

Blijf op de hoogte en volg O.J.

06 November 2016 | Verenigde Staten, Lairport

En toen was het voorbij.......... om 1500 uur reden de boulevard in LA op waar we onze bikes in moesten leveren. Ha, we hadden geluk, of we zo vriendelijk wilden zijn om de bikes even af te tanken. Maar natuurlijk niet, konden we nog ff genieten....



Ach, het is ook mooi geweest. Onvergetelijke momenten zijn het geweest. Ik begrijp wel waarom dit bij velen op het verlanglijstje staat, zo ongelooflijk indrukwekkend. Maar de knop gaat om, een taxi bracht ons naar de car rentals en daar stond onze nieuwe vriend al buiten glimmend op te wachten. En laten we eerlijk zijn, een auto heeft ook voordelen. Hopla, de boodschappen erin, ff snel ergens naar toe rijden, noem maar op. Dus dat gaat ook goed komen. We hebben nog 2 weken dus, onder het genot van onze eerste steak op Amerikaanse bodem, zijn we plannen gaan maken. Eerste doel wordt San Francisco. Met een bike is een stad aandoen niet erg leuk maar daar in tegen met de auto wel. En dat gaan we ook doen ook!

Nu we dit hoofdstuk afgesloten hebben, wordt het geen Oant Moarn meer. Wellicht doen we af en toe nog een berichtje maar daar blijft het dan ook bij. Wij begrijpen wel dat jullie 'leesmoe' zijn geworden van het elke keer te lezen hoe geweldig het wel is...... Dat halen we ook uit alle reacties....., hoewel hulde voor Hypolitus, Cees zijn ouders en AM, onze grootste fans, waarvoor dank. Ook Oma Bauk moeten we teleurstellen, 's morgens vroeg ff geen berichtje meer van ons. Dank je voor je mooie mails! Tuurlijk ook aan ieder die het goed met ons voorheeft gehad.

Onze tocht gaat verder. Als jullie dit lezen staat er weer een nieuwe werkweek te wachten. Wij wachten daar nog ff mee...... in bijlage nog de laatste foto's. Wij zeggen: Oan't Sjen!

  • 07 November 2016 - 06:13

    Marian:

    Veel plezier met de tweede fase!!! Zal ook best cool worden!!!!
    Have a nice trip! En.......wie gaat er winnen????????

  • 07 November 2016 - 06:29

    O.J. Oosterhoff:

    Ik denk de dame Marian! Dank je!

  • 07 November 2016 - 07:30

    Esther:

    Veel plezier met het nieuwe vervoermiddel....zoals jezelf al zegt, heeft ook zijn voordelen!!
    Wel jammer dat we niets meer van julle vernemen, het was leuk om jullie verhalen te lezen.....fijne vakantie verder!!

  • 07 November 2016 - 07:44

    Hypolitus:

    Nou daar ben ik lekker mee. Vanochtend om een of andere reden voor het eerst niet om een uur of 4:30 uur Europese tijd wakker geworden. Om een of andere reden anticipeert het wekkertje in mijn lichaam klaarblijkelijk al snel op veranderingen die er zijn.
    Het is heel erg jammer dat ik nu in de vroege ochtend " de OJ en C journal " moet missen.
    Dat is toch wel een forse aderlating. Ik zal hem zeker gaan missen. Misschien verschijnt er nog een editie met een oplage van een weekblad of iets dat daarbij in de buurt komt. Ik ben heel benieuwd. Overigens ben ik te allen tijde bereid om proefexemplaren van die nieuwe krant vooraf van commentaar te voorzien. Het is maar dat jullie het weten!!

    Nee, mannen allemaal gekheid. Ik vind en vond het fantastisch om dagelijks jullie "nieuws" te lezen. Voor mij een fantastisch begin van de dag. Heel erg bedankt daarvoor. Van Leesmomenten ben ik niet moe geworden.
    Dat jullie de komende 14 dagen op een andere manier van de vakantie gaan genieten, lijkt mij ook een heel erg leuk vooruitzicht.

    Dat er geen OANT MOARN meer is, is jammer maar wel begrijpelijk.
    Ik zou dus ook zeggen GENIET ER VAN EN VANAF NU AAN ZEGGEN JULLIE (en wij)
    " HET GIET OAN" op onze manier.
    Taalkundig zal dit wel niet kloppen, ik ben altijd slecht in mijn moedertaal geweest.

  • 07 November 2016 - 10:43

    AM:

    Hee lieve broer, deze keer ben ik je een slag voor: if you're going to San Franscisco, be sure to wear some flowers in your hair......You're gonna meet some gentle people there.....

    Dat is een goed vooruitzicht toch?

    Geniet van alles op jullie weg.....!

    Ennuh, wat ik nog van je te goed heb is mijn favourite song "the house of the rising sun"......fotootje

  • 08 November 2016 - 18:16

    Gertien:

    Ach, Geen verslagen meer? Dat kan toch niet! Maakt me nieuwsgierig ook welke geheime agenda jullie gaan afwerken. Ik zou zeggen: veel plezier nog, geniet ervan en alvast welkom thuis dan maar.

    Een minder trouwe fan?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lairport

O.J.

Reisverslag(je) van Cees en mij over onze belevenissen in the USA

Actief sinds 20 Okt. 2016
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 13217

Voorgaande reizen:

21 Februari 2018 - 22 Maart 2018

Bikers in the USA 2

20 Oktober 2016 - 22 November 2016

Bikes in the USA

Landen bezocht: