The day before - Reisverslag uit Chandler (historical), Verenigde Staten van O.J. Oosterhoff - WaarBenJij.nu The day before - Reisverslag uit Chandler (historical), Verenigde Staten van O.J. Oosterhoff - WaarBenJij.nu

The day before

Door: OJ

Blijf op de hoogte en volg O.J.

05 November 2016 | Verenigde Staten, Chandler (historical)

We laten de beren achter ons, en maar goed ook. Ik heb het er niet zo nee. O ja, de foto's staan nu wel bij het verslag (van de beren), dus kijk maar ff.
Als of de duvel ermee speelt. Om 0430 waren we al wakker. Cees was al met zijn Ipadje aan het spelen maar ik draaide me nog eens om. Had het zelfs koud..... niet erg raar want toen we aan het 'up buckelen' waren, stond de rijp op onze bikes. Had er spontaan geen zin meer in, de ervaring met koude handen heb ik al in het hooggebergte gehad en dat was geen pretje. Maar ik had mazzel, volgens Cees waren zijn geluidsbeschermers te warm (!!) en bleven ze niet zitten. Dat gaf mooi de tijd om het zonnetje door te laten komen. Toch mooi om 0815 vertrokken. Het viel gelukkig mee met de handen, daar in tegen werd wel al onze stuurmanskunst aangesproken, het was kringetjes rijden. Prachtig! Cees had er al gauw genoeg van..... Ik vind het heerlijk om zo te zwiere zwaaien. Ach ja, ieder zijn meugt....



Ook vandaag weer een mooie route. Van hoge rotsformaties tot uitgestrekte heuvels. Wel wordt het steeds drukker want LA komt in zicht. Morgen moeten we immers daar onze bikes inleveren. De planning is al klaar.
Vandaag zijn we beland in Lebec, een overnachting plaatsje voor truckers. En zowaar, weer alleen een Mexicaan in de buurt. Dat moet trouwens ophouden, Ik verdenk Cees er nl van dat hij 's nachts wilde dromen heeft over het eten of dergelijks :), hij begint in zijn slaap al Spaans te kletsen..... Si, senorita ed....
Het hotel is prima, lekker ruim en weer ver beneden ons budget. We maken er een sport van, hoezo echt Nederlands. En dat voor 2 Friezen. Goed, tijd om te gaan pitten, we zijn moe. Oant Moarn zeg ik dus!

  • 06 November 2016 - 03:53

    Hypolitus:

    Aan alles komt een eind zal ik maar zeggen. Het leukste aan een eind is dat je nog verder terug kunt kijken en je veelal erg leuke dingen herinnert,mie vers in je geheugen staan en onuitwisbaar zijn.
    Dat is altijd het resultaat van genoten hebben.

  • 06 November 2016 - 07:47

    Marian:

    Mannen, bedankt voor de schitterende verhalen en foto's!!!!!
    Ik heb er ook van genoten!

  • 06 November 2016 - 10:35

    Henk Pol:

    Fantastische verhalen en mooie platen mannen. Veel plezier nog daar in LA.

  • 06 November 2016 - 17:04

    AM:

    Even een dagje moeten overslaan. Gisteren een gezellig dagje Moerkapelle, Nijmegen, Zutphen en nu weer thuis.
    OJ, je hebt niet alleen prachtige verhalen, foto's, filmpjes, maar ook zo'n leuke hand van schrijven. Maarten en ik genieten er iedere dag weer van.
    Vanaf morgen dus in de auto verder. Verhalen blijven we nog te goed houden? We gaan het zien (lezen).

  • 06 November 2016 - 20:19

    Gertien:

    Ook hier een dag achter met lezen, maar helemaal weer goed gemaakt door die berenverhalen! Vandaag verjaardag van Siem gevierd en van Bauk gehoord dat ze ook zo geniet van de verslagen en de foto's. Ze gaat er om 7 uur 's avonds voor zitten of is het 's ochtends? LEuk! En ga door!

  • 07 November 2016 - 06:32

    O.J. Oosterhoff:

    Dag mensen, bedankt allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Chandler (historical)

O.J.

Reisverslag(je) van Cees en mij over onze belevenissen in the USA

Actief sinds 20 Okt. 2016
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 13162

Voorgaande reizen:

21 Februari 2018 - 22 Maart 2018

Bikers in the USA 2

20 Oktober 2016 - 22 November 2016

Bikes in the USA

Landen bezocht: