In the middle of nowhere - Reisverslag uit Álamo, Mexico van O.J. Oosterhoff - WaarBenJij.nu In the middle of nowhere - Reisverslag uit Álamo, Mexico van O.J. Oosterhoff - WaarBenJij.nu

In the middle of nowhere

Blijf op de hoogte en volg O.J.

29 Oktober 2016 | Mexico, Álamo

Nou, mensen. Dit wordt een kort verslag. Zoals gister al aangekondigd zou het een lange reis worden, maar dat viel mee :). Wel lange, endless, lange wegen. Heerlijk om hier te brommeren. Wind, ruimte en vrijheid, geweldig.
Klik op deze link om het mee te beleven.

Het eerste stukje was wel erg koud. Op 3200 meter hoogte reden we in de wolken en ondanks mijn handschoenen had ik goed koude handen. Wel grappig om zo een wolk in te rijden. Maar de rest van de tocht was beter en genieten geblazen. Eenmaal in Almalo aangekomen was het ff grinniken. Gewoon helemaal niks, paar huisjes met een tankstation waar je alles kan doen. Van tv kijken tot boodschappen halen tot eten. Morgen snel verder. Via Las Vegas naar Death Valley, mooi tochtje. Vandaar zijn we ook even gewisseld van motor, Cees liep nog hoog op te geven van zijn motor, we hebben nl verschillende, maar dat is nu over. Conclusie, die van hem is wendbaarder maar een rammelbak, die van mij wat eleganter, gracieuzer vertoond meer veerkracht maar wat logger.... 1-1 hebben we besloten....., hij mag de mijne af en toe lenen....
Net terug van de lokale voedselproducer, Cees weer pech. Wat bij ons de Chinezen of pizzabakkers zijn , zijn hier de Mexicanen. Was weer heerlijk! Wij gaan onder zeil, toch best vermoeiend, zulke tochtjes...

Ik zeg: Oant Moarn!

• 30 Oktober 2016 - 07:18

Hypolitus:

Hallo rijders,
    Hartstikke leuk dat filmpje.
    Wat me opvalt is dat het vrij rustig op de weg is en auto's aan de kant staan.
    Wisten ze dat jullie eraan kwamen?

• 30 Oktober 2016 - 11:37

AM:

Okke, geweldig, ik kan niet anders zeggen, hoe jij ervoor zorgt dat wij hier kunnen meegenieten. Wat een moeite doe je hier toch steeds weer voor, nu met dat indrukwekkende filmpje, dankjewel. Liefs vanuit Bronneger