Those boots are made for walking.... - Reisverslag uit Boulder Junction, Verenigde Staten van O.J. Oosterhoff - WaarBenJij.nu Those boots are made for walking.... - Reisverslag uit Boulder Junction, Verenigde Staten van O.J. Oosterhoff - WaarBenJij.nu

Those boots are made for walking....

Blijf op de hoogte en volg O.J.

23 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Boulder Junction

0800 wakker. Mooie tijd. Ik heb geen problemen meer met het tijdsverschil van 9 uur. Cees wel en blijft moe. Het is zondag dus hup, bed uit, slokje water, running boots aan en hobbelen maar. Lekker ontspannen 5km gelopen.
Fris en fruitig aan het 'hot' ontbijt. Op mijn vraag wat dat ' hot' nu inhoud, stonden ze raar te kijken. Gebakken ei en hamburgers zijn toch 'hot'? Ik heb andere associaties bij dat woord...
Mooi, plan dag vandaar. Morgen giet it oan....
Cees is niet van het: 'route bepalenopeenipad'......, dus er moest een kaart komen. Eerst dus nasr de walmark en voor een paar lousy dollars hebben we er 1. Eerst nog ff naar de bootbarn. Pfff, foto zegt alles.
Bakje French Vanilla erbij en plannen maar. De bedoeling is dat we eerst naar de zuidkant van de Grand Canyon gaan, Noordelijk erom heen en dan richting Dead Valley.
De eerste dag is gepland. Via Hooverdam naar Lake Mead om in Kingman te overnachten. We zijn er klaar voor!!

• 24 Oktober 2016 - 07:52

Hypolitus:

Hartstikke leuk om dit te lezen. Zeg tegen Cees dat in de warmte kaarten in brand kunnen vliegen.
    Met een iPad valt dat wel mee. Een ander hulpmiddel is kijken waar de zo'n staat, meestal weet je dan ook waar het westen is en welke richting je op moet om iets te eten en drinken.
    Geniet ervan boys.

• 24 Oktober 2016 - 09:55

AM:

Enjoy men!

• 24 Oktober 2016 - 12:36

Gertien:

He broer, waar blijft de foto met de boots? Welke zijn het geworden? Ik heb nu ook de andere foto's gezien. Gaat ie lekker.
    Niet vallen, he!