A brand new day. - Reisverslag uit Boulder Junction, Verenigde Staten van O.J. Oosterhoff - WaarBenJij.nu A brand new day. - Reisverslag uit Boulder Junction, Verenigde Staten van O.J. Oosterhoff - WaarBenJij.nu

A brand new day.

Blijf op de hoogte en volg O.J.

22 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Boulder Junction

5 uur, klaar wakker. Dacht eerst nog ff dat het aan de AC lag, maar was niet zo. Cees was ook al wakker en zat met zijn Ipad te spelen. Hij is het wel gewend, als flight-engineer heeft ie al zoveel van dit soort ervaringen erop zitten. Appeltje, eitje.
Ontbijt was Engels, mijn ding dus. Plan de campagne vandaag is om Las Vegas te verkennen. Zo gezegd zo gedaan. Op de Strip gebeurt het allemaal. Ongelooflijk wat een hotels. Elk hotel heeft wel zijn eigen thema, zal vanavond wel een spektakel worden.
We zijn ook even naar de Eagleriders wezen kijken. Ongelooflijk, wat een Harleys bij elkaar. We krijgen er nog meer zin in, jaloers als we zijn op al die gasten die net vertrokken. Gaat helemaal goed komen.
Er begint structuur in de reis te komen. Voortaan weten we wat we als lunch willen. Sven, het paradijs hier qua salades. Mmmmmm.
Cees krijgt het in zijn bol. Nadat hij mijn Iphone in zijn handen heeft gehad was ie om, er moet ook een 6+ komen. Dat komt mooi uit. Zo zien we nog eens wat..., echter, na 8 shops gezien te hebben is degeen die hij hebben wil, nog niet gevonden. Ach, we hebben nog ff....
Tuurlijk Vegas by night gezien. Wat een poespas. Leuk om een keer gezien te hebben. We zijn ff de toren, stratosphere, op geweest en het uit zicht was uitzinnig. Geweldig....
Net een hapje gegeten en het is goed geweest. Het is half tien en de luikjes gaan dicht. Oant moarn!

• 23 Oktober 2016 - 10:47

AM:

Maarten zei daarnet "'t is echt een mannenreis"....proef ik enige jaloezie?????
    Leuk OJ, zo leven we mee!

• 23 Oktober 2016 - 11:54

Esther:

Hoi, hoi,
    Leuk om mee te genieten.....
    Wij zijn net terug van een rondje hardlopen en is het jou nog gelukt??

• 23 Oktober 2016 - 19:03

Gertien:

Ha Okke! Dit is leuk om te lezen! Foto's op de app komen nu ook tot leven. Blijf zo doorgaan, jongen. En pas goed op jullie zelf.
    Liefs, grote zus

• 23 Oktober 2016 - 21:37

OJ:

# Esther, zekers! 5 km op mijn dooie gemak, zo uit bed, schoentjes aan en.....